Strona główna Rozrywka Seks telefony z biznesowego punktu widzenia

Seks telefony z biznesowego punktu widzenia

314
PODZIEL SIĘ

Jeszcze kilka lat temu prognozy ogromnej większości fachowców były zgodne: historia takich rozwiązań, jak seks telefon, powoli dobiega końca. Wszystko miało być spowodowane przez dynamiczny rozwój technologii internetowych oraz coraz bardziej powszechny dostęp do treści erotycznych w internecie.

Rzeczywistość kolejny raz okazała się jednak znacznie bardziej skomplikowana, niż jej teoretyczne modele konstruowane przez specjalistów i analityków. Seks telefony nie tylko bowiem nie zniknęły z rynku, ale na przestrzeni ostatnich paru lat można wręcz obserwować coraz większą popularność tego rodzaju rozwiązań wśród polskich konsumentów. Na rynku z każdym rokiem pojawia się coraz większa liczba „gorących linii” a obroty samego sektora rosną w tempie geometrycznym.

W kontekście tych danych nie może dziwić fakt, że wiele osób, które szukają ciekawego, nieszablonowego pomysłu na inwestycję swoich pieniędzy, zastanawia się właśnie nad takimi rozwiązaniami, jak szeroko rozumiane sex telefony. O czym jednak warto wiedzieć przed podjęciem decyzji o wejściu w tę branżę? I czy inwestycja w takie rozwiązania, jak sex telefon może okazać się opłacalna?

Seks telefony z biznesowego punktu widzenia

Przed zainwestowaniem środków w otworzenie własnej „gorącej linii” należy zdać sobie sprawę z kwestii o fundamentalnym znaczeniu. Chodzi tutaj o specyfikę prowadzenie takiego biznesu, jak własny seks telefon. Specyfika ta, mówiąc najkrócej, polega na tym, że działalności w tej branży po prostu nie można prowadzić bez udziału pośredników, co rzecz jasna wiąże się z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym konkretnym wypadku pośrednikiem jest, rzecz jasna, operator telefoniczny, u którego trzeba otworzyć numer typu 0-700. Chociaż opłata za samo otwarcie takiego numeru jest raczej symboliczna, to jednak należy nastawić się na to, że operator telefoniczny będzie pobierał prowizję od dochodów osiąganych przez firmę za pośrednictwem udostępnianego przez niego numeru. Prowizja ta standardowo wynosi od 40 do 50 procent w skali miesiąca.

Jak więc widać, prowadzenie własnego seks telefonu może być przedsięwzięciem trudnym zwłaszcza w pierwszych miesiącach istnienia firmy, kiedy naturalną koleją rzeczy przedsiębiorstwo nie posiada jeszcze rozbudowanej bazy klientów.

Kolejną istotną kwestią, o jakiej należy pamiętać rozważając inwestycję w seks telefony, jest właśnie budowa bazy klientów, czyli inaczej mówiąc po prostu marketing. Aby bowiem dana „gorąca linia” mogła przynosić zyski, klienci najpierw muszą w ogóle dowiedzieć się o jej istnieniu. Najbardziej skuteczną formą reklamy seks telefonów są rzecz jasna spoty telewizyjne emitowane w późnych godzinach nocnych. Problem z tą formą marketingu jest jednak taki, że wiąże się ona z bardzo wysokimi kosztami, na które niewiele firm może sobie pozwolić. Tańszą alternatywą jest reklama w internecie, w tym przede wszystkim liniki oraz banery na powiązanych tematycznie serwisach, a więc na przykład na portalach randkowych, stronach z filmami erotycznymi itd.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here